Winter Meet?

im all ****** up too lol

ok let's try this again .... last one on the right is Karl Marx. Next one is Mine, then you, then fouteur, don't know who has the other silver one, then phatmartz, and i dont know the others' nicks

i got mixed up between the 2 silver ones ..... dont ask. VERY long night lol

Didn't have space to write my name in your pic so i posted a larger one.

/members/karl marx/meet.jpg

Hehe actually picture was by Fouteur... but he was too lazy to edit/post it so i guess i should get some of the credit :rolleyes:

Karl Marx said:
C'est quoi ca dla neige? Mo mes mags son su mon char encore. :)

Neige = froid
Froid = glace
Glace = Calcium
Calcium + alliage d'aluminium = :'( :'( :'( :'(

J'ai pas t au meet!:rolleyes:
Not that I didn't want to, I just couldn'T make it! Mais le prochain, I'm the 1st to be there!
How's your day going so far? (all of you)

Doc said:
J'ai pas t au meet!:rolleyes:
Not that I didn't want to, I just couldn'T make it! Mais le prochain, I'm the 1st to be there!
How's your day going so far? (all of you)

I work in Granby, and we have 1 inch of snow on the ground!!!

See ya at the next meet Doc.

neige + tire d'ete = karl marx dans le champ.

J'attend juste la premiere neige pour que je prennes une journee de maladie et pose mes rims :)

Karl Marx said:
neige + tire d'ete = karl marx dans le champ.

J'attend juste la premiere neige pour que je prennes une journee de maladie et pose mes rims :)

J'espre sincrement que ce n'est pas une intersection que tu perdras le contrle et qu'une auto avec des enfants se trouve sur ta trajectoire...:(

La tle, c'est pas grave, ta vie et celle des autres ne se remplacent pas. On te veux en vie, pas dans une bote.

WOOT! SNOW! ALREADY!?:eek:
Well, I don't hate snow, I just don't like the freezing rain!

Red Baron said:
J'espre sincrement que ce n'est pas une intersection que tu perdras le contrle et qu'une auto avec des enfants se trouve sur ta trajectoire...:(

La tle, c'est pas grave, ta vie et celle des autres ne se remplacent pas. On te veux en vie, pas dans une bote.

Yep! Absolutely! I can make sure you get to call in sick :p Hehe

New Threads and Articles

Back